MARXA DELS 40 KM

LA MARXA DELS  40KM 2023

Inscripcions TANCADES.

INFORMACIÓ PER PARTICIPANTS

Ara sí que falta poc per la marxa, així que afegim un recull d’informació i recordatoris que creiem que poden ser del vostre interès:

  • Al llarg del recorregut trobareu punts d’avituallament, on trobareu diversos aliments:

Palol de Revardit. 13 km Fruita fresca, fruits secs, aigua.

La Bora 25 km Fruita, pa i embotit (pa per celíacs), aigua.

Collet de Pujarnol 32 km fruita, llaminadures, barretes energètiques, aigua

Sant Patllari 35 km fruita, llaminadures, barretes energètiques, aigua

Passeig Dalmau Arribada pa amb botifarra (pa per celíacs)

  • A tots els punts d’avituallament trobareu aigua, però cal que cadascú porti la seva CANTIMPLORA, no es donaran ampolles d’aigua.
  • Al primer avituallament es donarà una bossa d’orgànica a cada participant, us demanem que l’utilitzeu per guardar tots els residus que genereu durant la marxa, incloent-hi el PAPER HIGIÈNIC o mocadors de paper que utilitzeu.
  • Al passeig Dalmau (zona de sortida i arribada) trobareu servei de bar, així que si voleu fer un cafè al matí o algun refresc per acompanyar la botifarra de l’arribada recordeu portar monedes (no es podrà pagar amb targeta)
  • Les que pugueu prioritzeu venir a peu al passeig Dalmau per tal d’alliberar espai d’aparcament. Els qui vingueu amb cotxe procureu compartir-lo. Podeu trobar aparcament a la zona de l’estany o als carrers pròxims al carrer Pla de les Vinyes.
  • El dorsal porta incorporat un xip, és necessari que tothom el porti a un lloc visible com a la samarreta o a la motxilla. Cal passar pels punts de control (sortida, la Bora i arribada) si abandoneu la marxa cal avisar a l’organització.
  • Aquest any la Marxa passarà pels municipis de Banyoles, Porqueres, Cornellà, Palol de Revardit i Camòs. El desnivell és similar al de les edicions anteriors però cal destacar que està concentrat en la segona meitat de la ruta, així doncs us recomanem que dosifiqueu bé els ànims i les energies.
  • Com sabeu la Marxa actual es caracteritza per passar per corriols, alguns dels punts d’avituallament es troben a les poques pistes o carreteres que travessem, són espais reduïts i poc accessibles. Sabem que molts familiars i amics desitgen visitar-vos als punts d’avituallament però els espais NO permeten l’aparcament de vehicles i el seu pas pot interferir en el bon funcionament de la Marxa, necessitem que la via quedi lliure per la possible evacuació de persones en cas d’emergència. Així doncs en cas de rebre visites demanem que aquestes s’apropin a peu o en bicicleta. En el cas de l’avituallament de la Bora us demanem que NO hi hagi visites.
  • Si durant la marxa patiu alguna lesió o ferida aviseu a l’organització o dirigiu-vos al punt d’avituallament, tenim un equip mèdic propi que us atendrà.
  • A l’arribada trobareu un equip de fisioterapeutes per atendre a aquelles persones que ho necessitin.
  • Recordeu recollir el dorsal el dissabte dia 18 a l’INS Pere Alsius (entrada pel passeig Dalmau) de 15 h a 20 h. Per recollir el dorsal d’un/a altre participant caldrà mostrar una fotocòpia o fotografia del seu DNI. Recomanem recollir el dorsal dissabte però per aquelles persones que us sigui impossible el podreu recollir el mateix diumenge a primera hora abans de la sortida.

Per qualsevol consulta us recordem el correu de l’organització marxadels40km@gmail.com,

Pel dia 19 us facilitem els telèfons de l’organització (també els trobareu en alguns cartells durant el recorregut) és imprescindible que ens comuniqueu els abandonaments i qualsevol emergència mèdica que pugui sorgir:

 Telèfons de contacte: 680956363, 660907403,  678888908, 618407199

Us animem a veure l'entrevista de NEXUM TALKS sobre LA MARXA al següent enllaç: ENTREVISTA DE LA MARXA

HORARIS:
Entrega de dorsals: dissabte 18 de març de 15h a 20h a l’INS Pere Alsius (entrada pel passeig Dalmau).


Sortida: 7:00h del matí al Passeig Dalmau de Banyoles, davant de l’INS Pere Alsius. S’aconsella a aquelles persones que desitgin fer la ruta corrents dirigir-se a la part inferior de l’arc per tal de sortir en primeres posicions.


Horaris punts de control: Punt 1 13km (07:45 a 09:30), Punt 2 25 km (09:00 a 14:00), Punt 3 32km (10:00 a 16:00), Punt 4 35km (10:30 a 18:00), Arribada

RECORREGUT:
La ruta circular de 40 km i 1200 metres de desnivell s’inicia i finalitza al passeig Dalmau de Banyoles, a partir del dia 18 de març podeu consultar la ruta. 

AVITUALLAMENTS I PUNTS CONTROL:
Punt 1 13 km Fruita fresca, fruits secs, aigua.
Punt 2 25km Fruita, pa i embotit (pa per celíacs), aigua.
Punt 3 32 km fruita, llaminadures, barretes energètiques, aigua
Punt 4 35km fruita, llaminadures, barretes energètiques, aigua
Punt 5 Arribada pa amb botifarra

REGLAMENT:

Des del CEB desitgem una MARXA DELS 40km segura i és per això que us demanem caminar seguint la normativa que us presentem

Sortida: 7:00 del matí al Passeig Dalmau de Banyoles.
Arribada: Abans de les 19:00 de la tarda al Passeig Dalmau de Banyoles.
Inscripcions:
- La inscripció es farà només de manera online a través de la pàgina web del CEB.
- No hi haurà inscripció presencial
- El preu de la Marxa són 15€ + 2€ persones no federades
- Amb la inscripció s’accepta la normativa
- La inscripció inclou el dorsal amb xip pel control de participants i una samarreta tècnica d’obsequi. Es pot passar a recollir el dissabte 18 al punt d’informació de la Marxa a l’Institut Pere Alsius de 15h a 20h.
- Amb la inscripció els i les participants escolliran el model i talla de la samarreta, NO s'accepten canvis el dia de la recollida de dorsals.
- Si una persona inscrita per raons personals no pot fer la Marxa NO es retornaran els diners però podrà recollir l’obsequi a la secretaria del CEB les setmanes posteriors.


Assegurança: Aquelles persones que no estiguin federades se’ls cobrarà un cost addicional de 2 euros per l’assegurança d’accident. S’eximeix de tota responsabilitat als i les organitzadores i al CEB en cas d’accident, lesió o imprevist en el transcurs de la Marxa.

Transcurs: La Marxa transcorre bàsicament per camins, corriols i pistes on NO s’haurà restringit la circulació ni el pas de vehicles. Així doncs caldrà respectar la normativa de circulació amb la finalitat de garantir la seguretat de tothom. L’organització vetllarà per gestionar el trànsit en aquells punts on es cregui convenient. En zones urbanes caldrà circular per voreres, passos de zebra, zones peatonals o passos adaptats per l’ocasió (carrils bici) que estaran indicats. Demanem que es respecti en tot moment l’itinerari, evitant sortir de la ruta i trepitjar els camps. En cas de condicions meteorològiques adverses, l’organització es reserva el dret de neutralitzar la marxa, modificar-ne el recorregut, els talls horaris, l’hora de sortida i fins i tot anul·lar-la.


Drets d’imatge: La inscripció implica l’autorització a l'organització i als seus patrocinadors a utilitzar i publicar lliurament les fotografies i/o vídeos gravats en el context de la marxa.


Dorsals: És personal i intransferible. Cal presentar un document d’identitat o algun altra document oficial amb fotografia per retirar el dorsal. Durant la marxa, ha de romandre sempre visible, conté un chip que permetrà el control de seguiment dels participants.


Marcatge: L'itinerari estarà marcat amb cintes biodegradables. Enguany el track i la descripció de la marxa s’obtindrà el mateix dia de la marxa. L'organització es reserva el dret a modificar el recorregut si ho creu convenient.


Punts de control: Hi haurà 4 punts de control més el de Sortida/arribada. Amb el dorsal es controlarà electrònicament la sortida i arribada dels participants, també es farà un punt de control al segon avituallament. S’haurà de seguir tot el recorregut sense saltar-se cap punt de control. Es
recomana portar una cantimplora amb aigua, ja que es disposarà de punts d’aigua potable, no es donarà aigua en envasos individuals.


Talls horaris: Punt 1 13km (07:45 a 09:30), Punt 2 25 km (09:00 a 14:00), Punt 3 32km (10:00 a 16:00), Punt 4 35km (10:30 a 18:00), Arribada (hora màxima 19:00). Aquests horaris es poden modificar per l’organització. Els i les participants que vulguin continuar tot i haver sobrepassat els talls horaris, ho podran fer fora de l’organització de la marxa i sota la seva total responsabilitat, després d’haver tornat el dorsal a l’organització o després d’haver informat a l’organització al telèfon de contacte.


Material: Cal portar recipient (got, ampolla i/o cantimplora), reserva d’aigua i menjar si valoreu complementar els punts avituallament. Cal anar amb calçat i roba adient per l’esport i les temperatures previstes pel dia.


Abandó obligatori: L’organització pot aturar momentàniament un/a participant i obligar a abandonar la marxa si considera que el seu estat posa en perill la seva integritat física o la seva seguretat.


Abandó voluntari: Excepte en cas d’accident, només és possible abandonar la marxa en un punt de control. Si aquest punt no fos accessible en vehicle, la persona ha d’accedir pels seus propis mitjans al punt d’evacuació més proper. Està prohibit abandonar el recorregut marcat sense haver-ne informat prèviament a la organització.


Animals: Es permet portar gos si el propietari/a se’n fa responsable i si aquest no interromp la marxa dels i les caminaires, és però obligatori portar-lo lligat sobretot al pas per les zones de pastura.


Menors d’Edat: Cal omplir l’autorització que trobareu a la web del CEB o al següent ellaç  https://docs.google.com/document/d/11WOXfiiCvDM-yrJyuuhWZ4PFPYgja18TwCpElqufFaU/edit i enviar-la degudament signada pels tutors legals al correu electrònic marxadels40km@gmail.com o entregar-la el mateix dia de la marxa.

CONTACTE:

marxadels40km@gmail.com