Sortida d'escalada per a joves (23.12)

Si vols aprendre a escalar, aquesta és la teva oportunitat! Amb aquesta sortida aprendrem les tècniques bàsiques de seguretat i progressió per escalar amb autonomia i seguretat vies equipades d’un llarg de corda (vies esportives). Alhora compartirem motivacions i aprenentatge amb la resta de grup.

Continguts

  • Escalar i assegurar en vies equipades d’un llarg (vies esportives)
  • Coneixement de l’equipament i el material bàsic
  • Identificació d’ancoratges i instal·lacions d’escalada
  • Maniobres bàsiques de seguretat 
  • Tècniques de progressió
  • Interpretació de graduació i ressenyes d’escalada

Data

23 de Desembre

Nombre de places

8 (mínim 4 participants)

Destinataris

Joves de 14 a 18 anys. No són necessaris coneixements previs d'escalada.

Preu

20 € + assegurança d'accident obligatòria (possibilitat de tramitar-la temporalment al CEB). Federació temporal 4,5 € + 25 € quota CEB.

El preu inclou un tècnic esportiu titulat, classes teòriques i pràctiques i material tècnic col·lectiu. No inclou el desplaçament a les sortides pràctiques ni l'assegurança d'accidents obligatòria per fer la sortida. 

sortida escalada

Aquesta sortida tindrà lloc a la Província de Girona, lloc exacte a concretar. Serà de 9.00h a 17.00h el 23 de desembre. El material necessari per a l'activitat és:

  • Roba i calçat esportiu
  • Menjar i beure per la sortida
  • Material tècnic: arnès personal, casc i peus de gat (possibilitat de material al CEB).

La tècnica de la sortida és Luz Sturm (tècnica esportiva d'escalada). Les inscripcions es poden fer a través de la secretaria del centre o enviant un mail a centreexbanyoles@gmail.com i omplir el formulari d'inscripció. 

Si estàs interessat/da o tens algun dubte, envia un correu a centreexbanyoles@gmail.com.

Contacta'ns